2008-06-26

Sol, syre och näring...

Det blev en lunch idag trots allt... först med en snabb sväng förbi närmaste Burger King... och sedan ut till en närbelägen äng... med matpåsen under armen och kameran på axeln...

Varmt och skönt i solen... jackan åkte av och jag lyckades nästan äta upp allting... men den riktiga matlusten finns inte... så är det tyvärr bara... jag jobbar dock på det...

En stunds avkoppling... syre att andas... ljus & värme... och så en snabb runda med kameran innan det var dags att köra tillbaka till kontoret... där datorn, kaffet och bloggen väntade...

//Tierra


Foto: Tierra

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sådan här inlägg jag tycker om att se från dig Tierra.

jag hoppas du vet att jag håller dig högt i bloggvänskapen, och vill även så förbli..men jag vill se och läsa om POSITIVA saker..precis som det här inlägget, tillsammans med dina fina bilder..KANON,Tierra.

I mig har du en vän för livet, om du vill..och jag har samma mejl adress sen förrut (om inte FRA har lagt beslag på den)är det något du vill säga så vet du adressen.

din vän Magnus

Anonym sa...

Jag instämmer i Magnus kommentar här innan - kära vän; Härligt att se dina vackra bilder och att läsa lite goda vibbar mellan raderna!
Stega på! Du kommer framåt..Jag lovar.

Stor KRAM!
//Mia

Anonym sa...

Åååå, vad mysigt det ser ut!
Synd att inte jag också kunde få sitta där med dig och äta :P

Kram på dig... gillar bilderna!

Anonym sa...

vill du va med i en häftig diskussion om hyckleri? anonym kan du va så klart ;) http://salubrin.blogspot.com/2008/06/hycklare-r-dom-hela-bunten-nstan.html

Anonym sa...

Det är klart att det är roligt att läsa och se positiva saker :-), men bloggen är din, Tierra, och vad jag har förstått så är den ett andhål.

Skriv det du känner för. :-)