2008-06-18

Onsdagsord...

Det är bra att tekniken går framåt... numera slipper jag ringa (och skämmas) när jag (precis som vanligt) ska boka om tandläkartiden...

När den senaste kallelsen kom i förra veckan... så innehöll den en 12-siffrig kod... och därför kunde jag nu gå in och flytta tiden utan inblandning... till slutet av augusti...

Om jag sedan kommer gå dit... ja, det är som vanligt en helt annan historia... och de som följt alla mina små rader här i bloggen under åren... vet att tandläkare är det absolut VÄRSTA jag vet...

Nog om det... nu ska jag fortsätta göra... ingenting...

För övrigt... mer av liknande serierstrippar, som ovan... De finns här :-)

//Tierra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tekniken är allt bra i mycket..om den används på rätt sätt och inte i som den pågående FRA följetången.

Ha en bra dag//magnus

Anonym sa...

Jobbigt det där att du lider så av tandläkarbesöken. I värsta fall vid behov får dom väl söva dig.

Ha det fint
kram

Anonym sa...

Jag hade världens tandläkarskräck, var jämt o ständigt nervös när jag skulle dit. Så tog jag 2 rosenrot innan besöket, jisses va lugn jag kände mig. Kanske inte funkar på alla men på mig funkade ur bra. Nu är jag klar hos tandläkaren behöver inte gå dit på ett bra tag.

Anonym sa...

Underbar "strip". Nåt att visa för alla som lider av tandläkarskräck, där jag tack o lov inte ingår...vet inte varför.

ÖNSKAR DIG TIERRA EN
GLAD MIDSOMMAR!
vännen Socrate