2008-06-19

Mitt i...

Vägarna börjar redan att fyllas på... och det drar ihop sig inför den kommande helgen... "alla" Stockholmare drar iväg ut till landet, i Roslagen eller kanske Dalarna... men för min egen del blir det inga längre resor... ett besök hos min gudson med familj...

Lite sill, färskpotatis och en eller annan jordgubbe ska nog även lyckas hitta vägen ner i min mage... och det kan den behöva...

Det är nu också dags att avsluta den här veckans bloggande... och att säga så här istället... till er alla där ute... oavsett var ni är...

Ha en trevlig & skön Midsommar ! Och ska ni nu nödvändigtvis ut och köra bil... Ta det då riktigt försiktigt i trafiken !

//Tierra


Foto: Tierra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig Midsommar till dig med vännen.
Hoppas du får äta riktigt mkt och gott :P
Kramar Veronica

Anonym sa...

Hoppas du hade en härlig midsommar!!!!
Skaffa dig nu en bra vecka!
Semester än?
kram

Anonym sa...

Var faktiskt ute på vägarna både kvällen innan, midsommarafton och midsommardagen. Hade dock turen att - till min stora förvåning - köra på vanligtvis mycket trafikerade vägar, som i år var kolugna. Skönt och tryggt.

Hoppas helgen var behaglig för Dig.
Det var den för oss.

Hoppas den där intervjun på onsdag bär god frukt och att jobbet blir ditt - det vore inte alls för mycket begärt, tycker jag.

vännen Socrate
...som ska fika med vännen Amonym i morgon - vad kul det ska bli!