2008-06-04

Dagen efter...

En kort... mycket kort kavalkad av bilder från gårdagen... som blev en riktigt bra dag för den nyblivna studenten... och det värmde allt lite extra mycket i hjärtat... när hon efter midnatt... och alla hennes kompisar gått... kramade om sin "gamla pappa"... och sa, "Tack för allt... Tack för en jättefin dag". Då kom mina tårar...









Att det sedan... från och med idag... innebär att livet nu tar en ny vändning... och allt som det kan innebära... det var nog det sista hon tänkte på i går kväll...

Nu håller jag tummarna för att hon snabbt hittar ett jobb... och egentligen känner jag nog ingen tvekan över det... för jag är väldigt stolt över hennes sociala förmågor... och sätt att ta sig framåt... på livets slingrande väg...

//Tierra


Foto: Tierra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder på ystra, fria ungdomar.
Jag tycker att du har en helt rätt och mycket sund inställning att du väljer att inte lägga ut bilder på de närmaste. Det är lite för mycket dumheter på nätet för alltför stor öppenhet.
Angående din dotters framtid, jobb mm har jag samma tankar om min son.
Han ska ta ett sabbatsår och jobba som kamratstödjare på en skola och där tror jag han är klockren, pga sina sociala förmågor. Kan vara skönt att få pausa lite med pluggandet en tid.

Härligt att din dotter var så nöjd med dagen.
Ska lägga ut lite bildbevis efter fredag så du kan kolla och jämföra.
// Socrate

Anonym sa...

Grattis till din dotter. Jag är säker på att det kommer gå bra för henne.

Ha det så fint du själv också!
Kram Annelie

Anonym sa...

Vilka otroligt fina talande bilder! Du har verkligen ögon för det och kan fånga så mycket.
Hur kunde molnen se ut som eld? Du är grym!

Anonym sa...

Åh vad härligt med student!!!
Grattis henne!!!!
kram