2008-06-24

Min vanliga "tur"...

Jaha... jag hade väl dock knappast räknat med något annat... tiden för min intervju i morgon blev just inställd... eller... kanske rättare sagt uppskjutet... till NÄSTA onsdag...

Och med min högsta vanliga "tur"... så är väl det uppdraget redan tillsatt då... skulle i alla fall inte förvåna mig det minsta... *suck*

Är det för MYCKET begärt... att det någon enda liten gång... blir så som det var tänkt eller planerat ? Jag bara undrar...

//Tierra


Jo, den här gången "lånade" jag bilden på nätet... så det så !

2 kommentarer:

Gisan sa...

Jag håller både tummar och tår för dig!!! Kramar...

Anonym sa...

Hallå där!!!! Man ska vara försiktig med vad man tänker!!!! Tankens kraft är stor! Så fokus på det du vill ska hända!!!!!! Bort med de andra "sura-disktras-tankarna" som har en tendens att breda ut sig och "förpesta" hela tankeverksamheten!!!!

Fokus Tierra!!!!

Jag håller tummarna och fokuserar med dig=)

kram