2008-06-18

Lossnar det nu...

Äntligen... kan det kanske lossna lite nu... kan jag få något mer att göra... och som kan leda framåt även på andra sätt...

Jag blev just uppringd... av en person på ett ställe där jag sökt ett uppdrag... och jag är nu kallad på INTERVJU... redan nu på onsdag kl. 09:00... det känns både ovant och nervöst...

Snälla... håll gärna en tumme eller två för att det går bra ;-)

//Tierra


P.S. Enda orosmolnet är att det ju snart är semester... men den får jag väl i värsta fall flytta på framåt... för något att göra måste jag ha... snart...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag begrep inte varför jag vaknade med så krampagtigt hållna tummar nyss när jag vaknade, trodde kanske jag hade övat inför sverigematchen men nu förstår jag! jag har hållit dem i sömnen för dig! Hoppas det gick fint! Kram

Anonym sa...

Jag håller verkligen tummarna..och tårna för dig Tierra...verkligen kul, jag är glad för din skull.

//magnus

Anonym sa...

Var intervjun idag eller är det nästa vecka? Hur som helst så hoppas jag på gott resultat för din del... :-)