2008-06-19

En present...

Jag gick just förbi postfacket här på jobbet... inte så ofta jag gör det eftersom man ju så sällan får "riktiga" brev numera... men döm om min förvåning... när det nu låg ett litet kort där...

Inte bara vilket kort som helst heller... utan ett presentkort !

Min "kära" arbetsgivare... har haft den goda smaken att ge alla oss medarbetare ett presentkort på en POCKETBOK... något litet att läsa under sommaren... och det får man väl säga var ett mycket trevligt initiativ... eller hur ?

Problemet nu... är att jag inte har den minsta aning om vilken eller vad för bok jag ska välja... och därför... mottages tacksamt ALLA tips på spännande och/eller läsvärd litteratur :-)

//Tierra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig midsommar själv, Tierra.

Här kommer ett tips på en bok, jag gillar spännande böcker där blir mitt tips därefter.

Räven: av Connelly, Michael

//magnus

Anonym sa...

Vilket trevligt initiativ!!! hmmmm boktips hmmmmm *fundera, fundera* Står helt still i huvudet. Får skylla på att det är måndagsmorgon och sitter på jobbet och borde arbeta men ids inte just nu=) De senaste böckerna jag lästa är Alexander McCall Smiths böcker om Damernas detektivbyrå och de om en kvinna i Skottland.....Sunday Philosphy club.....men det är mest berättelser om ingenting men lite underfundiga.
kram kram