2008-08-29

1:a, 2:a...3:e !

Det är en gråkall ganska trist morgon, denna fredag... och precis som väntat gör det att värken i mina leder intensifieras... men jag får väl försöka mjuka upp fingrarna genom att knattra ner några rader här i bloggen...

Ni känner väl säkert till Tradera ? Auktionssajten där man kan lägga ut nästan vad som helst för försäljning till högstbjudande... måste erkänna att den nästan blivit som ett gift senaste tiden... kan man bli "spelberoende" på ett sånt ställe tro ?

I alla fall... där har jag på senare tid lyckats hitta en massa roliga kameror... gamla & fina... och som verkligen passar sååå bra till min lilla samling... men man får vara försiktig... för det är som sagt lätt att dras med i budgivningarna...

Jag försöker nu kompensera detta lite... genom att själv lägga ut några saker till försäljning... och hittills har det gått ganska bra...

Nej, dags att ta lite mer kaffe... och sedan... åtminstone försöka... se ut som om jag jobbar... lite ;-)

Dessutom... sista arbetsdagen i månaden... så nu måste jag fylla i tidrapporterna... jo, inte bara EN... utan 3 st. i olika system... lite korkat, men så är det...

Ha en trevlig helg allihop !

//Tierra

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag själv har sålt en grej på Tradera. Men inte köpt något.

Kramis på dig och trevlig helg!!
Veronica

Anna K. sa...

Tradera ÄR ett gift, så sant så sant ;)
Ha en finfin helg vännen.
Kram/anna

Anonym sa...

Jag fattar inte hur du har kraft och energi till att sälja av saker nu ! Du är grymt duktig!
Känns som du är okay denna fredag och det gläder mig. Hoppas din helg varit som du önskat. kram

Gisan sa...

Ja "Tradera-träsket" ja ;-) Där har jag varit. Men jag har mest köpt små påsar med pärlor och då för några kronor. Däremot har jag sålt en del grejer till bra pris. Kramar...

Anonym sa...

Ja även jag har lyckats sälja en o annan överbliven tupperware bytta=)
kram

Anonym sa...

Jag har köpt ochvill sälja, men inte kommit till skott ännu.
Kul för dig T.
kran Annelie