2008-08-19

Tomgång...

Den här arbetsdagen lider mot sitt slut... kroppen går på tomgång, de sista dropparna av energi är på väg att rinna ut...

Jag ska strax packa ihop min bärbara PC... logga ut från nätverket... och som så många gånger tidigare gå de tunga stegen mot bilen...

Men... ikväll ska jag verkligen försöka ge mig själv tid... egen tid... och sätta mig med alla mina bilder... gå igenom dem och välja ut ett antal... till en liten utställning som jag ska ha tillsammans med några av dem som gick naturfotokursen i våras...

Egen tid... något jag gör för MIN egen skull... något som ger mig lite lugn och ro inombords... som gör mig tillfreds... i nuet...

//Tierra



Foto: Tierra

2 kommentarer:

Gisan sa...

Vilka fantastiska bilder! Det blir en ögonfröjd för dem som kommer till utställningen. Kramar...

Anonym sa...

Det är så avkopplande och kul att sitta och pyssla med sina bilder.

Det lägger jag massor av timmar på och jag njuter av varje sekund!!

Orkiden var väldans snygg!!
ha en trevlig dag!