2008-05-08

Tripp, trapp, trull...

Det är inte ofta jag blir utmanad, men när jag nu blev det... av min bloggvän Isprinsessan Anna... ja, då gör jag ett försök i alla fall...

Tre namn du går under:
Tierra... relativt välkänt här, mindre känt annars... mitt riktiga namn känner ju flera av er redan till... men jag väljer ändå att inte skriva ut det... några andra namn är det sällan någon som använder... men jag har även ett andranamn... efter min pappa...

Tre saker som skrämmer dig:
Att livet är alldeles för kort... många människors, inte alla, brist på respekt & medmänsklighet... och att förlora skatten jag fann borta vid regnbågens slut...

Tre saker du har på dig:
Svarta jeans, vit t-shirt, blåvitgrön rutig kortärmad skjorta... och det är nästan i varmaste laget en solig dag som denna...

Tre sanningar:
Finns många sanningar och de allra flesta gör ont... den sanningen, som säger, att livet inte ÄR rättvist... den gör definitivt ont...

Tre saker du verkligen vill ha:
Glädje till och för livet... kärlek & vänskap... självförtroende och styrka för att nå målet... innan hoppet & tiden flytt...

Tre personer jag utmanar:
Socrate, Amonym och Borthy

Nu ska jag återgå till mitt... jag är väl inte direkt överbelastad med arbete... så jag passar på att sortera & fixa lite med några bilder jag tog under lunchen idag... JA, kors i taket... jag har ätit lunch varje dag denna vecka...

//Tierra


Foto: Tierra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän Tierra. Har det lite körigt idag men givetvis antar jag utmaningen. Kommer att svara inom kort.
Oj vad kul att Du är åter på bloggen!
Ha de gott säger vännen Socrate

Anonym sa...

Såklart jag kommer att anta utmaningen!!!! Min utmaning blir väl dock att hitta någon att skicka den vidare till......hmm får klura lite på den!
kram