2008-05-07

Något stort...

Jag har suttit några dagar och framför allt sena kvällar... hjälpt till att sortera och finjustera alla bilderna från Afrika... och jag måste säga att jag är imponerad... stolt över hur många fina bilder som äldsta dottern tagit där nere...

Kanske något stort på gång... en oanad talang som vaknat... och jag ska verkligen se till att ge henne lite mer av all den erfarenhet och kunskap jag har fått, bl.a. på fotokursen jag gick nyligen...

Måste bara få visa några av bilderna här... även om hon inte har en aning om att jag publicerar dem här ;-)






















Jag vet att det kanske blev en lite lång blogg... och lite för många bilder... men det var ju så himla svårt att välja ett mindre antal bilder... och då fick det bli så här... hoppas det är OK...

Och... jag är verkligen enormt glad... för att hon fick uppleva den här resan... troligen en chans som aldrig mer kommer tillbaka...

//Tierra


Foto: Min äldsta dotter

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så otroligt vackra bilder!
Duktig tjej =)
Som sagt... ärvt det från sin far... antar jag.

Ta hand om dig!

Anonym sa...

Kanonbilder! Heja henne!
: )
Förstår att den resan var ett Äventyr och ett avtryck i livet - härligt att få chansen att uppleva detta!
Och visst är det ROLIGT när ungarna gelar intressen med mor/far sin ? ? och när man ser att talangen finns där...gott! Var stolt du! Men nog vet väl pappa att man måste ha fotografens tillåtelse för att publicera hans/hennes bilder.... ? ? ? Fy på dej!
; )

Solkram!
//Mia

PS: Det är roligt att ha dej tillbaka här igen och det känns som om det är en lite annan ton i dina skriverier nu - som om du lyft lite igen - härligt! : )
Önskar dej allt gott.

Gisan sa...

Lite lång blogg? För många bilder? NEJ! Jag kunde inte se mig mätt på dem. De är fantastiska, varje bild på sitt sätt. Fint avslut med solnedgång som sista bild. Men det var väl meningen antar jag?! Kramar...

Anonym sa...

Wow, vilka vackra bilder.

Anonym sa...

Sådan far, sådan dotter! Mycket fint fångat! Jag skall antaga din utmaning.

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Det måste vara något som går i generna=)
Härligt att ha dig tillbaka här igen!!
kram kram

Anonym sa...

Hej!
Halkade in här via en annan hemsida och fastnade pga de fantastiskt vackra bilderna. Hoppas det är okej att jag länkar mig till dig, för sånt här ögongodis vill jag ha mer av.

Tack för en bra start på söndagen :-) /Blomman