2008-05-29

Lunch i det gröna...

En av fördelarna med att jobba här i Kista... är att det är NÄRA till naturen... och även om min "största & finaste" kamera är inne på lagning... så hindrar det ju inte att man sticker ut en stund på lunchen... med den "lilla"...

Först en sväng förbi Burger King... och sedan rätt ut på Järvafältet för äta i solskenet... sittandes mitt i ett gammalt gravfält, kanske från vikingatiden... och sedan en stund fotograferande...

Det gav i alla fall mig lite extra energi denna torsdag...







Ha en fortsatt bra dag, förhoppningsvis lika solig & varm som den vi har här i Stockholm... och en trevlig kväll !

//Tierra


Foto: Tierra

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder.!
Vad ska du med "fina kameran" till...du plåtar ju suveränt med "den lilla".

Gott att ha dig åter på bloggen och jag tycker mig ana viss optimism mellan raderna...
Hoppas jag anar rätt.

HA EN TOPPENHELG! vännen Socrate