2008-05-30

Bokutmaning...

Jaha, så var det då alltså dags igen... och denna gång är det en liten bokutmaning från Borthy... och följande "regler" gäller:

Ta fram första, bästa och närmsta bok... leta sedan upp sidan 123 och publicera (i din blogg) den sjätte, sjunde och åttonde meningen från den sidan ur boken.

I mitt fall stod följande att läsa...

"Håll käften för fan och håll käften för fan", sa Jess till Crichton respektive mig.

"Min poäng är", sa Crichton, "att du kommer att finnas med i bilden."

"Det har han lovat", sa Jess

Hämtat ur "Fallhöjd" av Nick Hornby
Jag för "stafettpinnen" vidare... och utmanar nu i min tur följande medbloggare: Gisan, Blomman, Isprinsessan och Magalös

//Tierra

Foto: Tierra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande att läsa ditt bidrag till utmaningen, Tierra. Även jag blev ju utmanad av Borthy och har fullgjort mitt uppdrag, så när som på en sak - jag glömde ju att utmana vidare. Tack för att du utan att veta om det påminnde mej.
Ska utmana 4 andra bloggare idag.

HA EN FIN HELG! vännen Socrate

K sa...

Utmaningen genomförd! Inte lätt att hitta en bok med 123 sidor eftersom det mest är stickböcker jag tittar i för tillfället.
Glad att det gick så bra ändå som det gjorde för dottern i olyckan. Hoppas hon kryar på sig inför sommarlovet.
Önskar dig en trevlig helg med mycket fotograferande av ben och vattenflaskor...

Gisan sa...

Snart klart :-) Kramar...