2006-12-28

Som ett nålstick...

Sitter och funderar på att åka och boka en tid... en tid för min nästa tatuering... vill så gärna få den gjord nu i början av januari...

Pengarna har jag lyckats lägga undan, motivet är nästan bestämt... nu hoppas jag bara de har öppet så jag kan boka tiden... fast med min vanliga "tur" så har de säkert stängt till efter Trettonhelgen...

Men jag gör nog kanske ett försök att åka förbi på vägen hem...

Med lite tur kanske jag till och med kan få ta en bild på det motiv jag nästan helt säkert har bestämt mig för... valet står dock mellan två olika, bägge är tribal-motiv... men platsen är redan bestämd... det ska bli på vänster överarm...

Ha en fin kväll !

3 kommentarer:

Anonym sa...

aaaaaaj!
;-)

Anonym sa...

Å, härligt vännen !
Vad avis jag blir ...=)

Jag håller tummarna på att du har kunnat boka en tid nu.
Så du kan få visa mig den sen ...=)

Kram på dig hoppas du får en trevlig fredag och en trevlig helg.
Och ett Gott Nytt År !

Anonym sa...

Va skoj..
Jag som osså håller på att spara till min dröm tatuering..
TÄNK om vi ska till samma ställe
*fniss*
Då får jag bita ihop ordentligt..
Fast å andra sidan finns det ju ngr tatuerare i stan..
Ha det så gott
Brummelisa