2006-12-12

Mardrömmar...

En jobbig natt ligger bakom mig... har inte sovit något vidare, mest vridit & vänt på mig... vaknat alldeles kallsvettig flera gånger...

En natt fylld av drömmar... men inte de där härliga, de där man vill ha... utan mardrömmar... de där mörka och skrämmande... som gör att man vaknar med ett ryck... rädd och skrämd...

Det värsta var nog att de började om igen... varje gång jag lyckats somna om... de ville inte släppa taget om min hjärna denna gång...

Så nu sitter jag här... trött och helt slut... utmattad...

Kaffe... Hörde jag någon säga KAFFE ?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tierra.. Känner igen det där.. Händer inte ofta men det händer.. Hoppas du får sova lugnt inatt..
Glöm inte Alexander idag..
Kram Nicki

Anonym sa...

Hoppas att nattens demoner flytt och att du får en välbehövlig lång skön natt med ostörd sömn..
C

Anonym sa...

vännen ...
hemskt med mardrömmar.
ja ibland skulle man vilja veta vad dessa drömmar betyder ..så man kanske kan förstå dem bättre eller bekämpa dem.

hoppas du får sova bättre i natt istället då.
kram på dej