2006-12-29

Sjusovare...

Så typiskt... försov mig i morse... i över 1 timme...

Vaknade med ett kraftigt ryck när en av katterna kom klivade på täcket... hon satte klorna i en av mina armar som stack fram under täcket... hungrig som en stor tiger... fattar inte hur mycket mat det går i det där lilla grå "monstret"...

Jaja, nu är jag här i alla fall... kaffekoppen är påfylld och ögonlocken har nog strax öppnats helt och hållet... kanske tur att det är lite lugnare så här i mellandagarna...

Som jag misstänkte kunde jag inte boka någon tid för tatuering i går... åkte dit och möttes av en liten lapp på dörren med texten "Stängt p.g.a. ombyggnad - Öppnar igen 8 januari"... *suck*

Inte mycket annat att göra än att vänta alltså... men det är så trist nu när man är så inställd på att få tatueringen gjord...

Dags att jobba lite nu... återkommer med stor sannolikhet senare i eftermiddag med några rader inför helgen...

Ha en bra dag !

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm..det är så typiskt att det är stängt när man bestämt sig för nåt..
önskar dig ett underbart 2007...och så lämna vi piss 2006 bakom oss eller hur?
kramar../Anna-karin

Anonym sa...

Tant Rut önskar dig ett gott slut och ett
GOTT NYTT ÅR =)
Lämnar en korg med nyårsgott i =)
Kramar om =)