2006-12-22

Dan före dan, före dan...

Morning kära besökare !

Sista arbetsdagen innan det blir några dagars "ledighet"... i alla fall här ifrån jobbet... och det kan väl vara skönt... om inte annat för att jag behöver få vila min onda hand lite... Ja, har fortfarande ont :-(

Denna fredag kommer, i mångt och mycket, att gå ut på att hinna avsluta en massa saker & ting... den senaste tiden har varit väldigt intensiv, säkert mycket på grund av att alla tycks vilja bli klara med sitt innan helgerna tar vid.

Får väl erkänna att jag också kommer köpa några julklappar... men ännu har jag inte hunnit köpa en enda... och hur jag ska få tid över till detta... är en väldigt intressant fråga...

I värsta fall får jag väl vara den där trista typen som lägger en bunt vita kuvert under plastgranen... men, men.. vad gör man...

Avsaknaden på snö och kyla gör ju knappast saker & ting bättre heller... kanske skulle man satsa på att grilla något på altanen på Julafton... en nygrillat bit flintastek borde väl kunna fungera som ersättning för julskinkan... eller ;-)

Tror det får räcka som inledande rader denna dag... jag kan redan nu lova att jag återkommer lite senare, innan det är dags att stänga av PC:n för denna vecka...


Ha en fin fredag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet en som ska grilla revben ute iår..
Nåja.. jul blire hur som helst.
Men inte kul med paket jakten i sista stund. Har mitt klart tack o lov
Önskar dig en skön jul och ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2007
C

Anonym sa...

tassar in...tyst..
kramar om dig lätt..så om du känner en lite pust som just svepte förbi din kind var det bara jag..
God Jul..och ett gott nytt år vännen..Kraam /Anna-karin

Anonym sa...

Hej Tierra! Jag har också lite svårt att hitta julkänslan. Just nu är det 8 plusgrader ute och det känns mer som vår än jul. Jag önskar också dig en underbar julhelg. Ta hand om dig. Varma hälsningar Thor-Björn