2006-12-08

3 mackor & mjölk...

Go´kväll i stugorna !

Tyckte det var dags att skriva några rader igen... patetiskt nog framför en dator, i ensamhet, en fredagskväll... i december... då det spöregnar utanför ytterdörren och den där efterlängtade snön verkar vara extremt långt borta...

Hörde något på radion idag... tydligen 500 år sedan det var så här varmt vid denna tid på året... alltså, ungefär när Columbus seglade mot Indien men istället upptäckte Amerika...

Jag har just laddat upp med några smörgåsar och ett stort glas iskall lättmjölk... inget roligare än så tyvärr...

Hade kanske varit läge att köra förbi bolaget på vägen hem idag, efter en väldigt intensiv vecka, och köpt några öl i stället... men så blev det nu inte och då duger detta utmärkt också... faktiskt !

Jaha, vad händer annars då ? Tjaaa, inget speciellt faktiskt... ska nog faktisk försöka vila mig lite i helgen... det var totalt sett en ganska intensiv vecka och det dessutom vet jag inte om jag rent av håller på att bli förkyld...

Jag har varit lite frusen sedan i eftermiddags och om jag känner efter lite, så tycker jag nog det kliar lite i halsen...

Ska nog se till att fösöka komma i säng i hyffsad tid idag... även om jag vet att det är så lätt... att timmarna här vid datorn... bara flyter iväg... och plötsligt är klockan 2 på natten ;-)

Ha en fortsatt skön fredagskväll !


Foto: Tierra

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har väl inte varit ute o blitt kall i veckan???
Tänkte på förkylnings symptomen.
Många klär sig för lätt bara för att det inte är ngn snö ännu.
Hoppas iaf att du mår bra nu.
Du kan ju kolla min blogg så får du kanske ett litet skratt åt bilden iaf.
CPB