2006-02-13

Toppenresa !


God morgon !

Vilken resan... helt underbart väder hela helgen, många intressanta diskussioner och massor av annat kul. Det blev verkligen så bra som jag hade hoppats i helgen och även om det känns lite stelt i benen denna måndagsmorgon, efter all skidåkning m.m., så var det verkligen värt att åka med.

Tyvärr hinner jag inte skriva så mycket detaljer just nu om resan eller att lägga upp några fler bilder men jag lovar återkomma senare med en utförligare blogg kring detta.

Dagens arbetsschema är redan relativt fullbokat och det är dags att fylla på kaffekoppen lite extra så att man vaknar till, då det även finns en viss trötthet efter helgen... hur nu det kan komma sig ;-)

Ha en bra start på veckan !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du överlevde helgen i alla fall =)
Vill också tacka dig för din grattis hälsning till mig.
Du ... det gör inget att du glömde bort det...som sagt du hade annat att tänka på nu i helgen ju =)

Kram kram och ha en bra start på veckan du med ...

Malin Karlsson sa...

Hej hopp!
Hoppas allt är bra... nu ska jag dra på kurs... hej svejs! Kram =)

Anonym sa...

Träningsvärk !! Jo det förstår jag *hihi* ...brukar kännas rätt ordentligt, även om man är tränad...men det är härligt!
Jag är lite avundsjuk - det ser härligt ut (toppenbild från backen!!). Ser fram emot att se flera blider. Men vad trist att det verkar vara krånligt med överföringen. Måste ju gå smidigare än så...hmm finns det någon hjälpbloggare du kan fråga måntro?
Jag hoppas att det löser sig iaf och att du får en fortsatt bra dag!!!

Skickar en Alla Hjärtans Dag-Kram, dagen till ära ;o)