2006-02-24

Thank God It´s Friday !


God morgon !

Så var då den här arbetsveckan också snart slut, bara några timmar till att klara av innan det är dags för lite välförtjänt vila.

Den här helgen kommer sannolikt gå i stillhetens tecken, speciellt med tanke på mina två senaste helger som ju varit fyllda av olika aktiviteter och upplevelser. Ska faktiskt bli riktigt skönt på sitt sätt och framförallt ser jag fram emot sovmorgonen både på lördag och söndag.

Inget direkt annat är planerat för helgen (vad jag vet just nu) så vi får väl se vad som händer, kanske får jag chans att se lite av "det där stora idrottsevenemanget" som tydligen pågår och som avslutas nu helgen ;-)

Idag väntar "personalmöte" här på jobbet, d.v.s att jag ska försöka ha ett möte med några av de nyanställda som jag är arbetsledare för. Kan bli intressant att se vad deras bild av hur arbetet ska bedrivas framöver ser ut och hur vi gemensamt kan nå dit.

Jag har en mindre kul sak att göra idag också... ni som känner mig sedan tidigare vet att jag INTE gillar sånt som har med tandläkare att göra och idag måste jag följa med näst äldsta dottern till en TANDKIRURG !

Alltså, det är inte jag själv som ska behandlas... men för mig ger det rejäla obehagskänslor bara av att gå dit med någon annan. Får väl försöka se "stark" ut och inte låta min egen tandläkarskräck lysa igenom allt för mycket.

Blir väl inte så mycket mer skrivet just nu men jag vill ändå passa på att påpeka att jag nu har lagt upp en Gästbok här i Bloggen, ni hittar länken här till höger.

Ha en bra fredag & en riktigt skön helg !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå vännen

Ja fredagar är härliga.
Men jag håller med dej om att tandläkare vill man gärna inte bekanta sej med.

Jag mår fortfarande inte bra ... men försöker med ett léende ... =) ..för din skull.

Hoppas armen är bättre
och ha en lugn och trevlig helg.
Kram kram

Anonym sa...

Hej där!
Kikar in här och önskar dig en trevlig,lugn och underbar helg..

Anonym sa...

Trevlig helg på dej vännen. KRAM :)

Malin Karlsson sa...

Hoppas det gick bra hos tandis! =)