2006-02-06

Inflyttning


God morgon !!

Välkommen till min "nya" blogg, håller som bäst på att flytta in här så det kanske inte kommer se så värst snyggt och prydligt ut än.

Jag har väl inte riktigt kommit underfund med hur det funkar här på Blogger.com, men det lär väl lösa sig allt eftersom jag skriver mer.

För er som inte varit här tidigare och som därför inte känner mig, kan jag berätta att jag haft en annan blogg innan denna, på MSN Spaces, i över 1 år men eftersom det strulat så mycket där den senaste tiden har jag bestämt mig för att flytta hit i stället.

Tror inte jag har så mycket mer att skriva just nu utan får helt enkelt be om att få återkomma igen... troligen inom snar framtid om jag känner mig själv rätt.

Ha en bra start på veckan !!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå gubben !
Här kommer jag med en inflyttningspresent och blommor.
Tråkigt att du flyttat från space...men vi håller ju kontakten ändå.

kram o ha en braig dag
vonkan

Anonym sa...

Nybakade bullar o en termoskaffe på flyttkartongen från mig..
Lycka till i ditt nya *hem*
Kram
Cina

Anonym sa...

Ja, så är du också på väg att flytta! Grattis till nya hemmet, hoppas du ska trivas bättre här då! Kram!

Anonym sa...

Tassar in och tittar runt ...ger en kram
cool sidfa ...kanske flyttar hit med senare vem vet ...
hoppas du har en underbar dag trots jobb och slit ...
ylar glatt ..och tassar ut igen ...

Kram/Helena

Anonym sa...

Grattis till nya lyan du...!
=o)

Mycket nöje med inredningen nu... ;o)...jag kommer åter och ser hur det går för dig!

Allt gott!
Kram
//Mia

Anonym sa...

Hej vännen!
Jadu, jag har faktiskt också funderat på att lägga ner bloggen på MSN. Har för mig att P-L har skaffat ny blogg här också. Men vi får se hur jag gör. :0) Ha det så jättebra! Och lycka till i nya "blogghemmet"! hihihi

Annika sa...

Välkommen!!
Hoppas du kommer att rivas ;-)

Annika sa...

Rivas? Hm. Haha.

TRIVAS!

Anonym sa...

Hello monsieur R.t!
;-)
Får hoppas att det blir bra här då!
Fast det känns om om folk sprider ut sig över cyberrymden ju.
En del flyttar hit, en del flyttar till andra ställen och kvar i msn-klistret sitter en ann', likt en motvalls kärring.
Nej, nu måste jag lägga på ett kol och städa!
Lille kungen kommer hem idag ju.
=)

Anonym sa...

Jaha då har även jag hittat hit..
Ska bli spännande att se vad det blir av det hela..
kan du ha bilder som du vill här också eller kan man bara skriva..
Lycka till i alla fall Tierra..
Kram Nicki