2006-02-21

Tillbaka i vardagen...


Morning !

Jaha, så har då den "grå" vardagen åter infunnit sig... men jag ska väl inte klaga allt för mycket, inte efter de två senaste helgernas små "utsvävningar" till både Säfsen och nu senast Lycksele ;-)

Här på arbetet är det, som vanligt numera, väldigt mycket att göra och ska jag få någon som helst tid över för att skriva här i bloggen så får det lov att bli tidigt på morgonen (dessa rader skrivs när klockan precis passerat 07.30). Fast ibland hinner jag ändå inte publicera själva inlägget förrän lite längre fram på förmiddagen ;-)

Måste erkänna att jag inte riktigt känner mig hemma här på Blogger.com ännu, det är flera saker som känns "knöligare" att få till här jämfört med MSN och jag tycker nog inte heller att "stämningen" bland bloggarna känns riktigt lika gemytlig som på MSN Spaces. Kanske ger det med sig med tiden och jag hoppas att ni som läser min blogg, mer eller mindre regelbundet, inte tvekar att skriva några kommentarer då & då.

Nehe, dags att försöka jobba lite... lär få anledning att återkomma senare, men det visste ni väl redan :-) Tills dess...

Ha en bra dag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejs vännen !!
Ja den eviga vardagen ... den kommer man aldrig ifrån.
Men den är rättså mysig ändå.

Agnes mår bra .. och Belle också =)
Själv har jag tandvärk..min visdomstand som aldrig riktigt vill komma upp.

Kram kram
och ha en bra dg du med.

Anonym sa...

Jadu jag gillar inte blogger alls. Känns opersonligt, så MSN får duga för mig :) Ha det gott. KRAM

Anonym sa...

Jo, det var ju just det.
Med alla sina emellanåt fullkomligt hysteriskt irriterande brister så finns det ändå nån slags "mänsklighet" i just msn som inte riktigt verkar lika lätt att hitta "här ute" på de "riktiga" bloggportalerna.
Men ja, det beror väl också lite på vad man söker?
Upplägget här gör sig ju på sätt och vis bättre för lite fler och kortare inlägg.
proffsigare kanske?

Ps fortfarande lite avundsjuk på dina kuliga "teambuildings" helger.
=)