2006-06-27

Vilka galningar !

Jag hade en liten stund över i morse innan det var dags att ta bilen till jobbet och passade därför på att slänga ett öga på TV...

Vilka galningar det finns ! Idag är det tydligen premiär för Allsång på Skansen och SVT fanns på plats vid grindarna på Skansen strax före kl. 7 och intevjuade köande till kvällens TV-sändning... några av dem hade t.o.m. åkt från Örebro klockan 2 i natt !

Alltså... det spöregnade här i Stockholm i morse, klockan var inte ens 07.00 och redan stod en massa människor och KÖADE för att komma in på Skansen, allt för att komma längst fram intill scenen... och då startar ändå inte TV-sändningen förrän kl. 20.00 !!

Kvällens artister är för övrigt följande: Tomas Ledin, Elias feat. Frans, Povel Ramel, Orphei Drängar och Sebastian.

OM nu någon av er känner för att åka dit och titta ;-)

Ja,ja... det kommer bli en LÅÅÅNG dag för vissa...



P.S. Kan meddela att jag i alla fall fått lite välförtjänt sömn inatt, slocknade redan vid 8-tiden igår kväll... och sov som en stock tills väckarklockan ringde.

1 kommentar:

Anonym sa...

varför köa till nåt som man kan sitta o titta på hemma i sin egna, mysiga och varma soffa ?!!

mitt X ska hjälpa mig att få XP i datorn...då kommer jag in igen på msn messenger =)
men nu när jag har windows 98....ja, detta går ju bra det med.

kram kram ha en bra dag