2006-06-16

Förväntansfull

Det här dagen kommer gå såååå långsamt... ser verkligen fram emot kvällens konsert och jag hoppas nu bara att man inte blir besviken. Lyssnade igenom hela den nya CD:n igår kväll och nog tycker jag att de har lyckats behålla sitt omisskänliga sound även nu, år 2006.

Funderade lite över möjligheten att ta med sig digitalkameran på konserten... någon som vet hur det brukar vara ? Sist när jag var på Smokie-konserten så använde jag ju bara mobiltelefonens kamera, men det var flera andra i publiken som då hade tagit med sig både bättre & större kameror som de flitigt använde.

Usch, arbetslusten är i botten just nu men jag måste väl kanske ändå fortsätta... jag hoppas det ordnar sig med kameran, då kanske ni i alla fall kan få se lite bilder från kvällens evenemang.


Have a nice weekend !!

Inga kommentarer: