2006-06-26

Lite duktig...

Kors i taket - Jag har ätit en riktig lunch idag... första gången på ett bra tag, men jag var tvungen av två skäl... dels var jag hungrig för en gångs skull, dels har jag lovat ett par personer att försöka ta hand om mig själv lite bättre...

Solen har börjat titta fram utanför kontorsfönstret och med lite tur kanske den blir kvar under eftermiddagen också... så jag hinner kanske få lite solsken på mig, kan jag behöva... ska nog, när jag tänker efter, ta en tur ut redan nu... för ett bloss ska jag i alla fall ha efter maten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tierra.. Vad skönt med en sida som kommer fram på en gång.. Blir galen på space just nu.. Dom har nog tappat lim i servern..
Tråkigt att du mår så dåligt.. vet inte vad jag ska ge för råd..
Hoppas det vänder snart i alla fall..
På ons ska jag till doktorn..
Kram så hörs vi snart / Nicki