2006-06-26

Gråmulet men varmt

Så var det då måndag igen... arbetsdag för mig, "bara" 5 veckor kvar nu till semestern dock och förhoppningsvis kommer planerna klarna den närmaste veckan...

Regnet hängde i luften i morse när jag var ute på den vanliga rundan, gråmulet men ganska varmt som tur var, för vem vill börja dagen med att bli blöt ?

Inte kom jag till sängs tidgare heller, som planerat... jo, stängde visserligen av datorn före 01:00 men fastnade framför TV:n istället... inte bra, min sömnkvot är nere i bara någon enstaka timme eller två per natt nu och det märks tydligt att kroppen inte riktigt uppskattar detta.

Nej, nu är det KAFFEDAX... brukar hjälpa lite mot tröttheten i alla fall, även om magen brukar göra några fruktlösa försök att komma med protester...

2 kommentarer:

Anonym sa...

.......ooooO....................

.....(......)....Ooooo........

......).../. ...(.....)..........

.....(_/........).../..........

............... (_/.............

Tassar in och lämnar ett spår

Anonym sa...

Hejs vännen =)!!
Här är jag igen, super fökyld.
Var uppe i Dalarna med ungarna o pappa över midsommar, hade det hyffsat bra/trevligt. Men längtade hem faktiskt. Hoppas du också hade det hyffsat !!

Kramar om dig gubben så hörs vi snart igen =)
//vonkan