2006-06-25

Tomhet...

Har inte kommit mig för att skriva nått här i bloggen förrän nu och har väl egentligen inget att skriva om heller... mest bara en stor tomhet inombords...

Denna lördag har flutit förbi ganska obemärkt, allting går vidare i samma gamla fotspår... och det är och förblir en jobbig vandring...

Jag måste dock sända ett STORT TACK, till de av mina Bloggvänner som lämnat kommentarer här, det värmer att ni tänker på mig och finns där vid behov.

Hmmmmm... risk för att det blir en sen natt framför datorn igen, ska försöka komma ner i sängen lite tidigare denna gång... natten som gick gjorde inte mycket till när det gäller att fylla sömnkvoten precis... publicerade förra blogginlägget 01:37 men kom inte i säng förrän framåt halv 4 i alla fall...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tierra! Jag har inte haft tillfälle att besöka dig sedan förra veckan (bortrest) och blev lite illa berörd av att du känner som du gör. Jag vet hur det känns, jag har varit där 100-tals gånger själv. Det hjälper väl inte dig, men jag vill ändå tala om att jag tänker på dig och lider med dig. Hoppas att din downperiod snart går över och att du snart kan se det ljusa igen./ Varma hälsningar från din vän Thor-Björn