2006-06-09

Grilltips...

Det är ju inte alla som har råd med en stor fin gasolgrill... ;-)


Och nöden har ju ingen lag, sägs det...

Nu är det bara att hålla tummarna för att metrologerna får rätt angående det fina vädret de utlovat nu till helgen, och då kanske man får användning för någon liknande lösning som den på bilden här ovanför :-)

Till slut en liten reflektion... I morgon börjar EN MÅNAD lång plåga, tror ni vet vad jag menar och... NEJ, jag gillar INTE fotboll ;-)


Ha en trevlig helg i solen !

1 kommentar:

Milla sa...

Hej kul att se att din paus blev kortvarig!!
Min man älskar fotboll, ja typ all sport. Jag gör det inte alltid. Men fotboll och speciellt EM och VM då det är toppfotboll är KUL, så jag kommer att se mååånga matcher och kanske sucka över att missa en del annat och speciellt när det är fint väder... men VM är ju VM. Och imorrn bitti ska dotter spela match och mamma sälja fika. Det är också charmigt. Jag hoppas du finner annat att hitta på när det är fotboll för det finns ju massor av annat att göra... speciellt ljusa junikvällar.