2006-06-12

På två hjul...

Äntligen måndag !

Kanske är det på sin plats med en kort sammanfattning av helgen som gick...

Kom hem som vanligt efter jobbet i fredags, åt middag, tittade en stund på TV (helt hopplöst att försöka undvika "den där" fotbollen tyvärr, eftersom ALLA kanaler tydligen bara visar detta just nu) och jag slocknade redan vid 22-tiden...

Vaknade inte förrän nästan 15 timmar senare... först vid 1-tiden på lördagen ! Fast inte kände jag mig mera utvilad för det inte... gjorde absolut ingenting resten av dagen och efter ett försök att undvika fotbollen även denna kväll så somnade jag in strax före midnatt.

Söndagen innebar en cykeltur, givetvis med kameran i bagaget och efter ca. 7 timmar ute i strålande solsken och dryga 28 graders värme kan jag konstatera två saker - jag skulle haft MER vatten med mig och... nästa gång ska jag cykla själv, så man slipper en massa gnäll om "både det ena och det andra"... *suck*

Ha en bra dag (utan pollen) !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tierra kunde inte låta bli att springa in en snabbis igen.. Hur ska det här gå? en vecka minst utan dator..
Håller med dig om fotbollen suck..
Har för övrigt redan träffat folk som klagar på värmen.. Vilka dårar.. det är ju detta vi väntar på hela året..
Nu lägger jag tassarna på dig och ger dig en kram..
Vaktar du flocken när jag är borta?
Och skriver något riktigt elakt om någon är dum på min sida..
Morrrrr.. Nicki