2006-04-05

Under construction ?


Morning !

Jaha, onsdag igen... en högsta vanlig onsdag för övrigt, lika grå och trist som de andra dagarna varit på sistone. Sitter som vanligt här på jobbet och försöker komma på nått kul och intressant att skriva men motivationen är riktigt låg just nu. Jag har "lekt" lite med ev. layoutförändringar här i bloggen men kan inte riktigt bestämma mig ännu hur jag ska ha det...

Men det kanske bara är som med allt annat... man kommer aldrig till något beslut, dagarna rullar på i de gamla vanliga hjulspåren och efter ett tag har man glömt bort vad man ville och var man skulle.

La i alla fall in, som ni ser, en liten nedräkningsruta högst upp... den räknar ner antalet dagar till Nyårsafton, man måste ju ha nått kul att se fram emot ;-) Vill någon annan ha något liknande kan ni titta på den här sidan - Tack till Nicki för länken förresten !

Verkar vara många som reser bort för tillfället, både ibland släkt och andra bekanta... min syster åker t.ex. till Karibien i kväll och ska vara borta i 10 dagar, tänk om en annan kunde komma iväg till något lite varmare och soligare land just nu - det vore inte helt fel.

Nej, nu måste jag nog ta en kort sväng bort till kaffemaskinen, dax att fylla kaffekoppen igen och att gnugga sömnen ur ögonen... nu väntar säkert den här dagens små "överraskningar".

Have a nice day !!

Inga kommentarer: