2006-04-25

Lön = nya kläder ?


Morrn !

Utan att kommentera det mer än så här kan jag konstatera att gårdagen INTE tillhörde någon av de "bättre" dagarna och jag hoppas verkligen att denna tisdag innebär en markant förbättring, den startade i alla fall väldigt bra ;-)

Lönen kommer in på kontot idag och jag håller som bäst på att försöka kolla efter en ny jacka på Nätet. Den förra har tyvärr, till slut, gått sönder och jag tror tyvärr inte det lönar sig eller ens går att laga den trots att den var ganska dyr när den köptes.

Det finns många snygga & praktiska jackor och efter lite letande så tror jag nog att det blir någon av de nedanstående. De är ju inte precis billiga, någonstans mellan 2.500 och 4.500 kronor, så det gäller ju att verkligen fundera INNAN man shoppar loss ;-)




Just nu lutar det mest åt den mörkblå, näst längst ner, men jag måste nog göra ett besök i butiken och prova några av dem innan jag bestämmer mig slutgiltigt. Med tanke på hur SÄLLAN jag köper kläder (oavsett vad) så är det nog bra om den håller måttet i några år framöver :-)

Lär få anledning att återkomma i ärendet och säger därför...

Ha en skön tisdag !

Inga kommentarer: