2006-04-18

Kvällsfundering...


Hmmmm... kanske ändå inte...

Vet inte om det där inlägget med "Veckans siffra" var så där jäkla intressant som jag först tyckte... MEN en gyllene regel för Bloggare är ju att ALDRIG radera något man redan publicerat... så den får väl ligga kvar där som en pinsam påminnelse om att jag nästa gång ska TÄNKA EFTER före ;-)


Ja, ja... så får det bli. Kan även meddela att jag till slut blev klar med ominstallationen av den krånglande datorn ikväll, riktigt skönt eftersom jag inte hade någon speciellt stor lust att plöja ner tid på detta halva kvällen/natten idag också.

Dagens postiiva NYHET låg i brevlådan när jag kom hem... Bredbandsbolaget kan man ha många synpunkter om... MEN idag fick jag ett brev som talade om att de, helt KOSTNADSFRITT, kommer att uppgradera mitt ADSL-abonnemang från 8 MBit till 24 MBit inom en månad !!

Kul att de verkar ha insett betydelsen av att ha NÖJDA KUNDER ! :-)

Nu ska jag nog ta mig en nattmacka & ett stort glas iskall mjölk och sedan ge mig ut på en liten surfingtur bland alla bloggar & hemsidor... där ute på Stora Stygga Internet ;-)

Ha en God Natt !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, fick också ett brev från Bredbandsbolaget.
Fast inte stod det nått om att de skulle göra min uppkoppling snabbare, bara att de skulle skicka ett nytt modem.
Får väl se, hörde ju från början till Bostream som de köpte upp och där hade jag deras nabbaste men sen blev det visst långsammare och inte vet jag.
Så länge det går hyfsat snabbt och inte svajar för mycket så har jag nästan slutat bry mig.
Vill inte alls ha nått nytt modem, blir alltid strul när man skall ställa om routern och sånt ju!!
Blääää!

Anonym sa...

Heje !!
Var länge sen....
Vi har också Bredbandsbolaget. Men vi har bredband .. så att säga.
Hade 10 Mbt från början...men de höjde (åxå kostnadsfritt) till 100 Mbt. =) KANON!

Ha det bra vännen ... kommer in senare för att önska trevlig helg.
Men tills dess... KRAAAAAAM!!