2006-04-27

Punked !

Hallå !

När jag nu ändå var uppe sent i går kväll och "stökade" med en hemsida, så passade jag även på att göra några räder ner i skivsamlingen... Hehe, där fanns det mycket skoj ;-)

Hittade bl.a några CD-skivor med, mer eller mindre, "gammal" hederlig PUNK... kan meddela att bilstereon därför gick på högsta volym i morse med t.ex. The Offspring, Green Day och en gammal skiva med Ramones.

Tyvärr hade jag ingen CD med det "riktiga" gamla punkbandet "Six Pistols", men efter morgonens lilla återblick (återhörning?) till slutet av 70-talet och början av 80-talet så kanske det är dags att göra ett besök i någon välsorterad skivbutik.

Lär återkomma senare, så tills dess...

Ha en fortsatt bra torsdag !

1 kommentar:

Milla sa...

Hejdu. Kan meddela att min dotter femton är lyssnar hängivet på Green Day (jag med!) köpt CD med Ramones och The Clash... Punken kom stort när jag gick i 8:an och nu lyssnar min dotter på samma sak och vet helt klart vad KSMB står för. Ehhh ... stod tiden still plötsligt?! Punk var dock en kort era i mitt liv, jag gillade SYNTH!!
Hoppas helgen blev bra! Kram Milla