2006-04-06

Och efter lugnet kom...


Inte helt oväntat så blev resten av eftermiddagen inte fullt lika lugn... ungefär 1 timme innan det var dags att packa ihop datorn och gå hem för dagen så brakade det löst.

Helt plötsligt började det ringa i telefonen, folk skickade mötesbokningar via mail och jag blev t.o.m. tvungen att sitta i ett telefonmöte den sista skälvande halvtimmen... kände hur huvudvärken raskt kom krypande och det var en väldigt tur att mötet var avklarat så pass snabbt att jag ändå kom iväg hemåt som planerat.

Hann dock knapp köra ut bilen från det underjordiska garaget förrän det började ringa i mobilen igen, ännu några frågor som "bara måste" få svar just då. Varför kunde de inte hört av sig tidigare, jag har ju ända inte haft något speciellt för mig idag...

Väl hemma så väntade nästa "överraskning" - styrelsemöte i scoutkåren ! Hur hade jag lyckat missa detta då... Jaja, det var bara att kasta i sig lite mat och åka ner på mötet, vilket varade i drygt 2 timmar. Väl hemma igen så kopplades självklart datorn upp och efter en snabb koll av status för stackars Tille och hans föräldrar, så sitter jag nu här igen.


Jag tar nog en liten blogg-semesterdag i morgon, fredag... känner att inspirationen måste få återhämta sig och om inget oförutsett inträffar... så är jag väl troligen tillbaka på måndag igen.

Ha en bra fredag & en skön helg !

P.S.
Glöm nu inte bort att lämna ett bidrag till EB-forskningen, postgironr. hittar ni i bannern här till höger. Märk inbetalningen "Tille-Lille"

Inga kommentarer: