2006-07-28

Snart på väg...

Så blev det då klart... till slut och efter mycket diskussioner, olika viljor har enats... Det blir NORRUT på semestern !

Exakt var och hur återstår väl att se, men åtminstone jag ser fram emot att komma upp till Norrland... beroende på hur det går hoppas jag hinna riktigt långt upp, få en chans att se lite av den underbara natur som jag vet finns där uppe...

Så... om ni ser en något förvirrad Stockholmare som far omkring i norra Sverige de närmaste veckorna... det är inget att vara rädd för, det är bara jag som är ute på äventyr med bilen och med kameran i högsta hugg.

Finns många platser m.m. jag skulle vilja besöka... ;-)

Ha en jättefin & skön fredag ! Jag återkommer en gång till innan jag smiter i väg på min ledighet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Tierra =)

Åh så härligt med semester uppe i Norrland - passa på o njuut ordentligt av landskapet och lugnet. Tysnaden var så oändligt underbar och då var jag ändå inte så långt upp som det lät ni skulle, men där var ändå gott om fridsamhet.
Jag började skolan idag och har åter igen börjat blogga lite smått för att skriva av mig av obehagskänslorna....förhoppningsvis kan jag komma över dessa så att bloggandet blir mer optimistiskt ;o) *hi* Ville bara kika förbi med en liten hälsning och en välkomstkram tills dess att du kommer tillbaka på heltid =)

Kram från Amo =)