2006-07-03

En blöt hund... och en liten...

Jag ÄLSKAR sol & värme !

Inte lika kul för hundar (med lång päls), himla tur att han inte är en lika stor badkruka som jag är...


Ibland kan man hitta en lekkamrat på beachen, fast han var nog lite i minsta laget... bara obetydlig större än ena tassen på vår hund.

Tror jag gör som vanligt i år också... badar i vassen... vore ju synd att skrämma övriga badgäster...

Tror jag ställer in siktet på Beach 2007 istället...


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hellooo ...
Ja ... jag kommer nog inte i vattnet i år. Som sagt, gör som du sattsar på beach 2007 istället. Kanske väntar till 2010? Vet inte !

Ja värmen håller isig idag åxå. Har ingen större lust att gå ut. Försöker städda men.... lika tråkigt det =)

Kram på dig och ha en bra dag !!
/vonkan in the Västerås

Anonym sa...

Snart ska jag till sjön med dotra.
Ozzy älskar också att bada men han får nog ta ett nattbad ist.
Vi brukar smita ner när folk gått o lagt sig *fniss*
Idag är så hett att till o med badkrukan Cina kommer bada.
Ha det så gott.
Blir fullt upp här resten av dagen
CINA