2006-07-20

Först hit.. sen dit...

Morning !

På plats igen... torsdag morgon, en lite sval och gråmulen dag här i Stockholm men kanske kan det lätta upp framåt eftermiddagen...

Vandrat den vanliga vägen, från garaget... in hissen... förbi våra 3 alternativ - läskautomaten, vattenapparaten och kaffemaskinen...

Landar så till slut vid målet för denna dagliga resa - vid min dator, på min obekväma kontorsstol... rotande runt bland mina papper, tomma kaffekoppar från gårdagen och en eller annan tom läskburk på skrivbordet...

Ja, nu vet ni också hur det ser ut här... in B&W ;-)


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tierra! Jag tittar bara in och säger hej. Jag jobbar också, trots semester, men nästa vecka ska jag till stugan och då får jag nog lämna jobbet i Malmö. Kul att se hur du har det på jobbet, det blir lite mer "verklighet" över inläggen. Här i Malmö är nästan 30 grader varmt och nu ska jag ut i solen. Ha en bra dag och kommande helg. Sommarhälsningar Thor-Björn

Anonym sa...

Vad mycket fikamaskiner ni har!
Fast kaffet i såna där brukar ju inte vara nån gudadryck precis, tyvärr.
Obekväm kontorsstol skall man inte ha! Ryggen ju . ..

Anonym sa...

Hej!
Kollar lite hos dig. Din arbetsplats ser inte så rolig ut. Hoppas det inte ser ut så nu längre.
MVH godtimes