2008-10-03

Emotsedd dag...

Inte särskilt ofta jag skrivit så här i min blogg men... jag längtar efter helgen och då kanske framförallt lördagen...

Då är det nämligen dags för vår lilla utställning... och det ska bli både spännande och kul att se hur det går... känns nervöst... men det ska nog gå bra, vi har förberett det mesta och i kväll ska jag fixa till de sista små detaljerna...

Med lite "tur" så kanske det dyker upp någon bild här i bloggen på måndag... från vårt lilla evenemang... tills dess...

Ha en trevlig helg !

//Tierra


Foto: Tierra

5 kommentarer:

K sa...

Önskar er lycka till med utställningen :-)
Hade det varit närmare kanske man kunde ha kommit på besök. Hoppas få se lite bilder sen istället.
Kram K

Anonym sa...

Lycka till med utställningen hoppas besökarna uppskattar era "konstverk"
Ha det så trevligt Du kan.
Hälsar
Olbert

Gisan sa...

Lycka till med utställningen! Kramar...

Anonym sa...

Gud vilken vacker bild=) Jag älskar solrosor och gav min exsvägerska en hel knippe igår =)Nu är dom få som är kvar inte mycket att hurra för.
Hoppas dagen varit bra och du är nöjd. Ta hand om dig/kram Annelie

Gisan sa...

Nu är det måndag morgon och jag hoppas verkligen att helgen varit superlyckad! Kramar...