2008-10-06

Den som väntar på...

Nej, inte fullt så långa köer blev det... till utställningen i lördags... men den blev ändå väldigt lyckad och jag VET att de som trots allt hittade dit... fick se en massa underbara och fina bilder... och då menar jag givetvis inte bara mina ;-)

Ett STORT TACK till L, A, J, L och J... det här måste vi göra om !

Det blev en hel del besökare och vernissagestämmningen var hög... kanske tack vare det lilla glaset med "bubbel" och de salta pinnarna som vi bjöd alla besökare på...

Våra bilder betraktades med stort intresse... många trevliga och berömmande ord hördes... och jag tror minsann att det var ett par av oss som t.o.m. fick sälja ett par, tre bilder också :-)

Tyvärr... har jag inte hunnit plocka ut några bilder ur minneskortet från i lördags ännu... men det var en intensiv dag som startade redan vid 8-tiden och som inte slutade förrän framåt 22...

Till råga på allt åkte jag på något som nog närmast kan liknas med ett ryggskott... kanske för att jag klantigt nog... släpade på en del tunga lådor i kylan, både tidigt på morgonen och sent på kvällen... lådor tyngda av min kamerasamling...

Just nu känns dock ryggen ganska ok... då både natten till söndag och natten till idag tillbringats på en värmedyna... och i kombination med några lämpliga värktabletter...

Jag ska nog passa på att gå ut och sträcka lite på ryggen nu... och insupa lite av den sol som efter gårdagens intensiva regn... faktiskt tittat fram här i Stockholm...

//Tierra


Fotot är hämtat från Expressen.se... och visar köerna till en audition... i Göteborg för Idol 2007... ojojoj... att de bara orkar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att utställningen blev uppskattad.
Var o varannan går omkring nu och har ont i ryggen.Jag tror att det beror på att ingen har värmesits med sig ut till bilen,utan litar på att bilens stolsvärmare räcker.Men värmen därifån kommer först efter ettpar minuter.
Hälsningar Olbert

Anonym sa...

Va roligt =) Det ska bli spännande att se bilder sen.
Hoppas ryggvärken gått över nu/kram

Anonym sa...

...själv andas jag in universum vareviga moooorning genom qigong...