2010-12-17

Övergrepp...

Numera läser jag inte särskilt ofta en bok... men ibland, som idag, "trillar" en bok ner i ens knä helt oväntat... och nu sitter jag här helt tagen av dess innehåll, berörd av de starka orden, förundrad över den livskraft som en del besitter...

Jag tänkte först bara läsa en bit, som ett smakprov för hjärnan... men när jag väl börjat, så kunde jag inte lägga ner den och sluta läsa... jag var bara "tvungen" att läsa till sista bokstaven, ordet och sidan...

Egentligen borde inte en sådan här bok behöva skrivas... men, både världen och Sverige... är inte alltid så oskyldig som vi kanske många gånger tror... och jag beundrar verkligen dem som har mod att skriva... om sånt som vi "andra" knappt kan föreställa oss... som finns & händer... dagligen...

Med detta i åtanke... så vill jag bara avsluta detta lilla inlägg med en länk till en MYCKET viktig & informativ sajt: Kanal 24 - Klicka här för att läsa mer !


//Thomas

Inga kommentarer: