2010-12-14

Helt slut & färdig...

Nu har jag snart varit igång i 15 timmar... upp klockan fyra i morse och avfärd till Arlanda med sonen, jag körde (självklart) och han SOV... Hmmm, ingen direkt rättvisa där heller... men nu kom han i alla fall iväg i rätt tid och den absolut sista förmaningen han fick... efter att han hade checkat in var... "Kom ihåg - Klappa nu bara hajarna MAX en gång !

Resten av dagen har jag och några av mina kollegor tillbringat med att flytta (tunga) servrar från en kunds serverhall till vårt kontor och till vår serverhall... det var mycket att röja, kablar i drivor överallt, skruvar & muttrar m.m...

Nu ska jag ÄNTLIGEN få något i magen... det behövs efter en dag som denna... och sen blir det TV-soffan & House... så det så... i morgon en ny dag...

//Thomas

Inga kommentarer: