2010-12-14

Ingen John Blund än...


Det är konstigt... är helt enkelt inte trött... visst, slut i kroppen efter att ha burit massor av tunga saker (30-80 kg/st) nästan hela dagen... men alltså ändå inte trött... efter snart 19 vakna timmar...

Så, jag sitter väl här en stund till... och inväntar John Blund med sin säck fylld av magiskt sömnstoft, rogivande & gnistrande pulver att strö i våra ögonvrår... och som då ger oss friden och lugnet att få sakta färdas i bland drömmarna...

Till alla er som inte orkar vänta... så säger jag GOD NATT & SOV GOTT !

//Thomas

1 kommentar:

Indriel sa...

Hej igen vännen. Nu har jag läst igenom en hel drös av dina inlägg här för att komma ikapp - du har varit flitig med skrivandet på sistone! Det gillar vi.. : ) Fortsätt så!

Jag hoppas att du till slut somnade gott igår kväll och att du kom någorlunda utsövd och lite pigg till (nya?) jobbet i morse. Själv har jag inget jobb att knalla till sen ett par månader tillbaka som du kanske har förstått jag har hamnat i sjukskrivningssvängen igen. No fun what so ever..men, men. Livet ger och livet tar. Och nu var det dags för paus för min del. På fredag skall jag på trivsamt avstämningsmöte med läkaren och FK-Tanten - det skall bli SKÄNT när den dagen är gjord. Jag uppskattar verkligen i n t e att gå i "myndigheternas band" och vill bara få vara ifred. Men hur länge som helst får man nu inte det. Nepp. Det ordnar sig nog med det här med till slut - det har det ju gjort med annat förr så..jag hyser en del hopp ; ) Och det hoppas jag att du gör oxå för egen del. Det kommer alltid nya bättre dagar. Det vill jag tro. Allt gott till dej.