2008-12-12

Bara regn hos mig...

Regnet faller utanför fönstret... kallt, fuktigt och totalt värdelöst...

Jag fryser... långt in i märgen... mina kalla händer skakar... och jag försöker värma dem runt koppen med varm choklad... dagens lilla s.k. "lunch"... framför bildskärmen...

Det är bara skit med det mesta... för att inte säga med allt...

Medicinens dosering ökad... fördubblad för att ge effekt... och jag vill bara drömma ... om en plats där ljus och värmen finns...

Just nu känns det bara som om jag är oförmögen... till allt...

//Tierra


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

5 kommentarer:

stella sweden sa...

...om du vill skratta lite så kan du ju kika på min videosång? Kanske?

Anonym sa...

Har utmanat dig på min blogg. Inget tvång, gör den endast om du känner för det :-)

Anonym sa...

Så känns det nu för dig, men tids nog ser du allt lite ljusare igen.
Jag hoppas du får en riktigt fin advent/kram

Gisan sa...

Jag hoppas att du snart återfår värmen inom dig och att medicinen hjälper dig på traven. Jag vet ju att det tar sin tid innan man märker av den. Den tiden kan vara genomdjävlig och evighetslång. Men du har kommit en bra bit på väg nu. Jag tänker på dig och sänder dig en massa positiv energi. Stora kramar...

Anonym sa...

Håll drömmen vid liv! Fokus på hur du vill att det ska vara! Kämpa! Sköt om dig vännen!
kramar