2007-07-30

Som en gummiboll...

Så där ja... då var man tillbaka igen...

Lite ovant känns det allt just nu men får jag bara rensa upp lite i mailboxen... så är jag nog snart på banan igen... ville bara skriva några rader lite snabbt så ingen tror att jag försvunnit helt...

Abstinensen har varit svår... har velat skriva här som vanligt hela tiden men det har liksom inte gått... mer än ett några enstaka små rader för ett par veckor sedan...

Men som sagt... nu är jag tillbaka här och skriver igen och det känns väldigt SKÖNT... och jag lär nog få anledning att återkomma snart igen... var så säkra !

Ha det bra så länge !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej v ä n n e n !

....och bälkommen tillbaka.
det har varit väldigt tomt när du
inte har varit här.

Ta hand om dig, så hörs vi =)
/vonkan

Anonym sa...

Så då var semestern avklarad för denna gång och det gick ju bra...

Ha det gott!!!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka..
Om du har lust..
http://nightlady00.spaces.live.com
Om inte ja då trillar jag in här litte då och då
Kram Night Lady

Linnéa sa...

Välkommen tillbaka =) Hoppas semestern varit trevlig!

Anonym sa...

välkommen tillbakakram i jätte format från mig
XENA

Anonym sa...

Välkommen hem...