2007-07-07

1:a veckan...

Ja, så är jag då här på ett litet besök... några korta rader från den första veckan... en trist vecka... inget särskilt som hänt...

Första delen av veckan har jag spikat staket... på altanen... och i torsdags gick jag under jorden... bokstavligen... 155 meter under marken... i Sala Silvergruva... fina omgivningar och bara 3 grader där nere i gruvans mörker...

Just nu regnar det... och jag ska baka kanelbullar i brist på annat att göra... jag lär väl försöka återkomma så snart jag kan igen... längtar hit... längtar bort... och tillbaka...

Sköt om er och ha en fin helg !

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm, kanelbullar... Sala silvergruva... Tänk att innan vi flyttade nu i maj så har vi i praktiken bott granne med Sala silvergruva, eller ja, ett par mil ifrån då men har aldrig kommit dit... Barnen har varit dit på skolresor men aldrig vi vuxna... Man borde hitta på sånt!

Skönt att höra av dig!!!

Ha fortsatt bra och du att gå under jorden även om det inte är i gruvor det gör väl alla ibland...

Anonym sa...

Mer bilder på gruvan!!!! :-)

Kanelbullar är inte dumt alls. Hembakat är det bästa som finns! Livsnjutare där ;-)

Anonym sa...

låter som en bra vecka - jag hoppas du haft en bra helg också!

Anonym sa...

Då är det väl en del som hänt trots allt=) Kram

**MY LIFE** sa...

Nice med gruvan. Skönt att höra av dig
**XENA**