2007-07-31

Ny kompis ?

Under en semester kan det hända mycket saker... än bara ledighet & resande... som att vår hund har fått en ny kompis... eller nått...

Äldsta dottern (läs: vi) har gått och blivit fodervärdar... för en liten, 12 veckor gammal, Dvärgpinscher-tik... inte särskilt stor den där inte...

MEN hade jag fått vara med och bestämma... då hade det nog fått räcka utmärkt med EN hund, två katter och en ödla... det som vi ju faktiskt redan har... *suck*

Men, men... visst är hon söt... den lilla valpen ;-)


Foto: Tierra

6 kommentarer:

Linnéa sa...

Men så söt! =D Jag skulle också ha övertalat (läs: tjatat mig till) att få ta hem den.

Anonym sa...

Mycket söt!!!

Anonym sa...

Hm ja visst är den söt - alla små ungar är söta ju.
Men vad då fodervärdar?
Skaffar man hund får man väl ta hand om den själv, säger jag hårt . . .
;-)

stella sweden sa...

Älskar hundar och katter men vill inte ha "jobbet"...Katter klarar sig själva...
Idag sålde jag en tjugo kilo stor kalkstensbyst o skulle hjälpa till att bära ut den i hans bil...där sitter en kamphund! Jag frågar om det är ok att jag öppnar dörren och han svarar att han är så snäll så...ja det säger alla hussar svarar jag!
Hur det gick? Jo han VAR snäll;)

Anonym sa...

Åh, så söt! Fast visst är det jobbigt med valpar, även om det är kul. Jag var redo att göra pälsvantar av våra två härom dagen... Nu är jag glad att jag inte gjorde det :)

Anonym sa...

Välkommen tillbaka från semestern! Helt bedårande valp ju!! Och det är jättekul med valpar, även om det är en del jobb också!
kram
/M