2009-09-09

The story is not over...

Innesluten, mer besluten, ännu envist strävande... efter LIVET !

I brist på ord... RÄTT ord... så kryper jag innanför det hårda skalet och låter mina tanker, kanske t.o.m. böner.... omges av de hårda, svarta, skränande tonerna... och tårarna rinner igen...

"Nothing is for real,
And You know it, You know it
I'm just gonna let it out,
I'm just gonna let it out..."

"Since now, I'm gonna make it alone
Don't try, I wanna be on my own
It's brighter now, I will make it on my own"

"I was broken and alone,
I wanna rest my bones
The sun is shining now,
But still I'm feeling cold..."

Jag behöver LUFT... jag kan inte sitta still... jag måste ut, lämna det instängda kontorets ytor... rensa och rannsaka...

Skiter i jobbet just nu... vrider om nyckeln till bilen... och åker ut...

//Tierra

1 kommentar:

Anonym sa...

Andas.. djupa andetag..
försök vila tankarna..och bara andas../Anna-karin