2009-09-16

Oskärpa...

Min utbildning kallar på uppmärksamhet... och trots att de senaste dagarna varit fyllda av orkeslöshet, trötthet, aptitlöshet... och jag åt mat idag, för första gången sedan i söndags... så måste jag, nu när tiden finns... försöka ta några steg på kursen...

Åkte hem från jobbet idag strax efter 12, däckade åter i sängen och sov fram till strax efter halv 8... lagom för att hinna se Rapport på TV... och sedan dess har jag tragglat mig igenom hela lektion 1 inkl. nästan alla övningsuppgifterna...

Bilden ovan är ett exempel... inget särskilt avancerat ännu... men som det står i kursmaterialet - "Katter och prinsessor behöver den här effekten"... och det kanske stämmer...

Bäst att jag fortsätter nu kanske... kanske hinner jag också börja på lektion 2 medans det finns lite kraft kvar i kroppen...

//Tierra


Ursprungsfoto: Mattias Karlsson, Högskolan i Jönköping

1 kommentar:

Borthy sa...

Vad trevligt att du går kursen! Katten ser både skarp och suddig ut samtidigt. Hur gör man? Konturlös? Sådan man inte vill vara egentligen. Kram