2009-06-23

Bommar igen...

Det är den tiden på året, den då det börjar bli dags att bomma igen bloggen... inte för att jag skrivit speciellt mycket eller intressant den senaste tiden... men ändå...

Jag har en vecka kvar på mitt uppdrag... och vad som sedan väntar står ännu skrivet i stjärnorna... kanske är det NU... som något till slut sker...

Jag säger inget mer nu... orden & bokstäverna har kanske redan försvunnit för sista gången... och nästa steg är höljt i dunkla rum...

Ta hand om er allihop... ni, mina kära VÄNNER... och ni andra som kanske bara ramlat in här av en ren & skär slump...

Nu går jag ut i solen en stund... för man vet aldrig NÄR de svarta molnen och regnet kommer igen... bara ATT de gör det...

//Tierra


Foto: Tierra

6 kommentarer:

magnus sa...

Hej Tierra
Det dyker säkert upp något mer uppdrag åt dig..ett annat uppdrag du ska ägna dig åt nu är DIG själv, ta vara på dom bra stunderna, göra det du tycker ger dig någon mening och ger dig glädje..sparka allt det dåliga till pepparn växer, ta var på tiden här & nu...vad mer kan jag säga.

Du får ha en så bra sommar och tid som du bara kan, så hörs vi när det blir.

/Magnus

stella sweden sa...

...ta vara på den goda tiden o använd den styrkan du fått ifall de mörka molnen skulle dyka upp..ha en underbar sommar för det tänker jag ha!

;)

Isprinsessan sa...

Ta hand om dig och låt inte framtiden störa.

Om det skulle komma lite regn någon dag rekommenderar jag en titt på fantastiska macrofoton: http://tinyurl.com/kourv2

Värme
(hmm... som om det behövs just nu)
a.

Borthy sa...

Hej! Hoppas att du kan njuta av sommaren. Undrar lite varför du undrar om du det finns internet i himmlen....
Jag tror det finns det men jag tror att när vi blir gamla och ska dit så finns det bättre sätt att blogga! kram

Socrate sa...

...och i himlen vet mobilen vad man tänker skriva i sms'en redan innan man ska skriva, så T9 är helt överflödig...mobilen lär sig av allt tjöt hur man brukar uttrycka sig och använder det...listigt va.
Nåväl, Tierra. Intressant hypotes/fråga du ställer om internet i himlen...gäller först att hamna där (alternativet verkar lite varmt, eller?)
Hoppas verkligen att sommaren har fina tider som bara väntar på dig bakom hörnet, för jag önskar dig verkligen allt gott!
Har varit dålig på att blogga och läsa bloggar ett tag (fråga Borthy) men sånt är livet - det växlar och man är upptagen med miljoner annat...
Mår ganska ok igen nu efter hjärtsviktseländet i vintras...8 olika piller gör underverk + givetvis Borthys lilla specialare Berrocca.

HA DE TOPPEN I SOMMAR!

vännen Socrate

amonym sa...

Hej vännen!
Hoppas solen lyser på dig och att du laddar batterierna ordentligt!
kram kram