2009-08-03

Tittar fram...

Jaha... så var ledigheten slut... så det är väl dags att titta in här igen efter 4 veckor på hemmaplan... och inte mycket har hänt...

Den här sommaren går nog till historien... semestern jag mest tillbringade i ett sömngångarlikt tillstånd... och knappt tog mig utanför grinden... med något enstaka undantag...

Men, men... tids nog...

Nu ska jag fortsätta skriva mitt brev... eller text... till någon... ett försök till förklaring eller bara än mer obegripliga bokstäver... men som kanske kan leda vidare...

Kanske är det så jag skulle gjort tidigare... kanske är det så jag kan nå fram... kanske är just det sättet som ger mig de rätta orden att förklara... varför jag vill det och dit jag vill...

Hösten är snart här igen... och kyligare kommer det bli...

//Tierra


Foto: Tierra

2 kommentarer:

Indriel sa...

Det var gott att få ett litet livstecken ifrån dej här...!
Skriv på du. Det kan tydliggöra en hel del tror jag; att formulera dina tankar och känslor i skrift. Du är duktig på det.
Stor KRAM!
Hösten är inte här än på ett tag....tids nog kommer den oxå.

amonym sa...

26 dagar kvar av officiell sommarmånad!!!! Vill bara påpeka detta=)))))
stor kram till dig! Nu ska jag klicka vidare till en annan liten plats med bilder......